ارتباط با کارشناس فروش

وبلاگ

خانه » مقاله » بزرگ‌ترین قهوه آزمایی جهان در سال 2020

بزرگ‌ترین قهوه آزمایی جهان در سال 2020

بزرگ‌ترین قهوه آزمایی

قهوه موریس – در تاریخ 3 اکتبر 2020، جیمز هافمن میزبان بزرگ‌ترین قهوه آزمایی قهوه در جهان بود.

دقیقاً مانند هر جلسه قهوه آزمایی معمولی، این امر شامل چشیدن و مقایسه چند قهوه مختلف بود، اما یک تفاوت اساسی وجود داشت: این رویداد کاملاً مجازی بود.

مدتی است که وقایع مجازی در بخش قهوه موردبحث قرارگرفته است، بیشتر به لطف تأثیر همه‌گیری Covid-19 و اقدامات مختلف فاصله فیزیکی که در سراسر جهان به وجود آمده است.

در ماه‌های اخیر محبوبیت قابل‌توجهی پیدا کرده‌اند، یکی از محبوب‌ترین ایده‌ها قهوه آزمایی مجازی است.

بااین‌حال، این سؤال باقی می‌ماند: چگونه مردم عملاً باهم قهوه را مزه می‌کنند؟ و افزایش رویدادهای مجازی برای صنعتی که به‌طور سنتی متمرکز و تحت تأثیر تعاملات رودررو بوده است، به چه معناست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد، آنچه به همراه دارد، سوابق نقشی که رویدادهای مجازی باید در بخش قهوه داشته باشند بیشتر بررسی کردیم.

بزرگ‌ترین قهوه آزمایی قهوه در جهان

بزرگ‌ترین قهوه آزمایی قهوه در جهان در 3 اکتبر سال 2020 و ساعت 15:00 به‌وقت انگلستان برگزار شد.

این برنامه شامل یک‌راه اندازی جلسه قهوه آزمایی به‌صورت مستقیم و به میزبانی جیمز هافمن، رئیس Square Mile Coffee Roasters و کاربر معروف یوتیوب بود که بیش از 15 سال در بخش قهوه کار کرده است.

درحالی‌که این رویداد رکورد شناخته‌شده بیشترین میزان چشیدن هم‌زمان قهوه را شکست، اما درواقع دومین رویداد در نوع خود بود که پس از برگزاری اولین رویداد در سال 2019، توسط هافمن برگزار شد.

بااین‌حال، درحالی‌که اولین رویداد در سال 2019 با حضور 3400 شرکت‌کننده رکورد زد، نسخه 2020 این رویداد بیش از سه برابر شد.

در برهه‌ای از زمان، بیش از 10 هزار و 800 نفر به‌طور هم‌زمان جریان زنده را تماشا می‌کردند و بیش از 17 هزار بسته مزه به فروش می‌رسید.

لازم به ذکر است که این محبوبیت فضای جدیدی را پر می‌کند.

برای خرید قهوه یورگاچف (قهوه یرگاچف) گرید یک yirgacheffe coffee g1 بر روی تصویر زیر کلیک کنید

این واقعیت که تقریباً 11000 نفر به‌طور هم‌زمان در آن حضور داشتند، نشان‌دهنده علاقه روزافزون مصرف‌کننده به قهوه آزمایی است و پتانسیل زیادی برای وقوع قهوه آزمایی در مقیاس گسترده وجود دارد.

عملاً، سازمان‌دهی این موارد حتی بدون توجه به تأثیر همه‌گیری، دشوار است.

تشکیل جلسه قهوه آزمایی برای بیش از چند ده نفر ازنظر منطقی دشوار است.

حتی در جهانی پس از Covid-19، توانایی استفاده از سیستم‌عامل‌های مجازی می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد.

خلاصه‌ای از رویداد

این رویداد با ارائه خلاصه‌ای از محتوای کیت توسط هافمن آغاز شد که شامل موارد زیر بود:

پنج بسته 30 گرمی قهوه بوداده شده توسط Square Mile، با برچسب A تا E

کیسه‌ای از بسته‌های معدنی Water Wave Third

برای خرید قهوه کلمبیا نارینو colombia narino coffee بر روی تصویر زیر کلیک کنید

یک نمونه سایز خردکن

Square Mile تخمین می‌زند که حدود 17 هزار و 300 دستگاه از این کیت‌ها به سراسر کشور حمل شده و هرکدام 7.50 پوند هزینه دارند.

در ابتدای این رویداد، هافمن به شرکت‌کنندگان وقت داد تا قهوه خود را خرد کنند، آب خود را مخلوط کرده و تنظیم قهوه آزمایی خود را سازماندهی کنند.

وی سپس با فنجان کردن پنج قهوه، مردم را به انجام همان کار و یادداشت‌برداری درباره آن‌ها تشویق کرد.

هافمن خاطرنشان كرد كه قهوه‌ها به‌گونه‌ای سازمان‌دهی شده‌اند كه شرکت‌کنندگان بهتر است ابتدا آن‌ها را به ترتیب حروف الفبا بچشند، قبل از بازگشت و مقایسه آن‌ها به ترتیب متفاوت و توجه به تضاد بین این دو روش.

در زمان پایان ویدیو، در کل بیش از 20 هزار بازدید داشت.

این برای بخش چه معنایی دارد؟

با بیش از 115 هزار بازدید تا به امروز و بیش از 10 هزار و 800 بیننده هم‌زمان در یک نقطه، این‌یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین رویدادهای قهوه مجازی است که تاکنون برگزار شده است.

بااین‌وجود، به دلیل محدودیت در اجتماعات مهم (به‌ویژه در مقیاس بین‌المللی)، بیشتر و بیشتر رویدادهای قهوه لغو می‌شوند، موفقیت این رویداد می‌تواند فشارسنجی برای آینده باشد.

بعلاوه، این نشان می‌دهد که پتانسیل واقعی وقایع مجازی تعاملی در بخش قهوه وجود دارد –

کاری که قبلاً هرگز در مقیاس وسیع انجام‌نشده است.

هافمن در مورد برگزاری یک رویداد مشابه دیگر در آینده و در زمان‌های مختلف صحبت کرد

تا در مناطقی مانند جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه (جایی که این رویداد کاملاً عصر برگزار می‌شد) در دسترس باشد.

برای خرید قهوه عربیکا اتیوپی لیمو (limu)

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

بااین‌حال، محبوبیت جهانی آن علی‌رغم ساعات غیرقابل ارتباط برای برخی نشان می‌دهد که قهوه ویژه با واقعیت وقایع مجازی کنار می‌آید.

ازآنجاکه اثرات Covid-19 همچنان در صنعت قهوه موج می‌زند، موفقیت این رویداد می‌تواند به این معنی باشد که مخاطبان

و شرکت‌کنندگان احتمالی در این مراسم از شرکت در پخش جریانی مستقیم، سمینارها و سایر بحث‌های مجازی، تعاملی یا غیره خوشحال می‌شوند.

اگرچه این واقعیت که وقایع جهانی در حال حاضر غیرقابل تحقق است ناامیدکننده است،

اما دیدن وحدت در جامعه قهوه در مواقعی ازاین‌دست همچنان دلگرم کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟